
Klantcase: Structuur en schaal in business development
Structuur en schaal – hoe een softwarebedrijf met 7 accountmanagers weer grip kreeg op de funnel De uitdaging Een software development bedrijf met een team van 7 accountmanagers liep tegen

Structuur en schaal – hoe een softwarebedrijf met 7 accountmanagers weer grip kreeg op de funnel De uitdaging Een software development bedrijf met een team van 7 accountmanagers liep tegen

Van leverancier naar partner – hoe een recruitmentondernemer direct omzet en langdurige relaties realiseert De uitdaging Een ondernemer in de recruitmentsector wilde meer dan af en toe een kandidaat plaatsen.

Controle op de Funnel – hoe een IT-bedrijf structureel 8–10 afspraken per maand realiseert De uitdaging Een marketingmanager van een IT-bedrijf in de securitysector, actief in Nederland en België, stond

In de eerste twee artikelen hebben we besproken waarom dubbele touchpoints zo belangrijk zijn (het waarom) en hoe je ze effectief inzet (het hoe). In dit derde en laatste deel

In het vorige artikel zagen we waarom dubbele touchpoints LinkedIn outreach in combinatie met telefonische opvolging zo krachtig zijn. Maar weten waarom iets werkt is pas stap één. Het echte

De manier waarop we zakelijke relaties opbouwen en onderhouden is de afgelopen tien jaar fundamenteel veranderd. Waar een simpel telefoontje vroeger genoeg was om een afspraak te plannen, zien we

Waarom deze combinatie? LinkedIn is hét platform om zakelijk in contact te komen met beslissers. Met AI-gestuurde outreach kun je snel en efficiënt de juiste doelgroep bereiken en warme connecties

Structuur en schaal – hoe een softwarebedrijf met 7 accountmanagers weer grip kreeg op de funnel De uitdaging Een software development bedrijf met een team

Van leverancier naar partner – hoe een recruitmentondernemer direct omzet en langdurige relaties realiseert De uitdaging Een ondernemer in de recruitmentsector wilde meer dan af

Controle op de Funnel – hoe een IT-bedrijf structureel 8–10 afspraken per maand realiseert De uitdaging Een marketingmanager van een IT-bedrijf in de securitysector, actief

In de eerste twee artikelen hebben we besproken waarom dubbele touchpoints zo belangrijk zijn (het waarom) en hoe je ze effectief inzet (het hoe). In

In het vorige artikel zagen we waarom dubbele touchpoints LinkedIn outreach in combinatie met telefonische opvolging zo krachtig zijn. Maar weten waarom iets werkt is

De manier waarop we zakelijke relaties opbouwen en onderhouden is de afgelopen tien jaar fundamenteel veranderd. Waar een simpel telefoontje vroeger genoeg was om een